МАРКЕТИНГ — ТЛУМАЧЕННЯ

МА́РКЕТИНГ у, ч., екон.

Система управління господарською діяльністю, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів. Приклади
  • Концепція маркетингу – система ринкових відносин, яка доводить, що запорукою успіху на ринку є просування таких товарів і послуг, які більшою мірою відповідають потребам споживачів, ніж товари й послуги конкурентів. (з наук.-попул. літ.)
  • Архівний маркетинг – вид діяльності архівної установи, спрямований на забезпечення її взаємозв'язків зі споживачами архівної інформації, створення ринку архівних послуг та отримання прибутку. (з навч. літ.)
  • Реклама є елементом маркетингу. (із журн.)
Організація збуту товарів на ринку. Приклади
  • Улітку буде два роки, як я живу в батьківському домі. Працюю на маленькому комбікормовому заводі інженером відділу виробництва й маркетингу. (В. Лис)
Коментарі
Щоб додати коментар, увійдіть.